سخن روز /
ادامه توزیع میوه و اقلام تنظیم بازار تا انتهای تعطیلات نوروز توسط شبکه تعاون روستایی خراسان رضوی
1403/01/06

به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی خراسان رضوی، مهندس آرش آوان ضمن اعلام این خبر، گفت: غرف و فروشگاه های مصرف شرکت های تعاون روستایی در مرکز استان و اکثر شهرستان ها در ایام تعطیلات نوروز، فعال بوده و اقلام تنظیم بازار را به مردم عرضه می‌نمایند.

وی بیان داشت: طبق برنامه ریزی که انجام شده، فروشگاه ها و غرف موقت ایجاد شده از ایام پایانی سال 1402 و آغاز ماه مبارک رمضان بصورت ویژه فعال شده و با قصد خدمت رسانی به مردم از عید نوروز تا عید سعید فطر همچنان در حال خدمت رسانی به هم استانی ها و عرضه کالای با کیفیت به ارزش زیر قیمت بازار، می باشند.

مدیر تعاون روستایی استان افزود: انواع خرما، میوه، مرغ و شکر تنظیم بازار، برنج، حبوبات، روغن، رب گوجه فرنگی و... از جمله اقلامی است که جهت تنظیم بازار و با قیمت و کیفیت مناسب توسط اتحادیه ها و تشکل های تعاونی روستایی توزیع می‌شود و با استقبال مردم مواجه شده است.

آوان خاطر نشان کرد: همکاران ما در مرکز استان و شهرستان ها بر این غرف و فروشگاه ها، نظارت مستمر دارند و با همت کارکنان شبکه و تشکل های تعاون روستایی سطح استان، تلاش می‌کنیم تا در این ایام نوروز، خصوصا ماه مبارک رمضان، خدمت رسانی شایسته به هم استانی ها و زائرین و مجاورین امام هشتم حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) داشته باشیم.
تعداد مشاهده خبر210 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal