سخن روز /
معاون امور فنی و بازرگانی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران خبر داد:
تمامی مطالبات زیتون کاران پرداخت شد
1401/11/17
دکتر مرتضی معتمد معاون امور فنی و بازرگانی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران از پرداخت کامل مطالبات زیتون کاران خبر داد.

✅ به گزارش پات، دکتر مرتضی معتمد معاون امور فنی و بازرگانی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران با اشاره به خرید حمایتی زیتون در استان‌های زنجان، قزوین، گیلان و کهگیلویه وبویراحمد، گفت: سیاست سازمان تعاون روستایی این است که هرجایی تولید مازاد بر مصرف و محصول روی دست کشاورزان بماند با ورود خود در راستای حمایت از کشاورزان اقدام به خرید محصول می‌کند.

⬅️این مسئول اعلام کرد: تمامی مطالبات بهره برداران تولیدکننده که محصول خود را به مرکز خرید تعاون روستایی استانها تحویل داده اند مبلغ 64 میلیارد تومان بود که به حساب باغداران واریز شد.

⬅️وی با بیان اینکه کار استخراج روغن زیتون نیز همزمان انجام شد تصریح کرد: از زیتون های خریداری شده در استانها 438 تن روغن تولید شده است.

⬅️ دکتر معتمد در ادامه افزود: سازمان تعاون روستایی با هدف حمایت از زیتون کاران افزون بر 2 هزارو 726 تن زیتون آنان را به قیمت هر کیلوگرم 16 هزار و 100 تا 25 هزار ریال خریداری کرده است.

⬅️وی یادآور شد: خرید حمایتی زیتون با مسئولیت و نظارت کارگروهی مرکب از سازمان جهاد کشاورزی، مدیریت تعاون روستایی، مباشر و اتاق اصناف کشاورزی و منابع طبیعی استان صورت گرفت.

تعداد مشاهده خبر1970 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal