سخن روز /
انتصاب جدید در سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران
1401/06/24
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران طی حکمی مدیر کل منابع انسانی، نوسازی و پشتیبانی این سازمان را منصوب کرد.

به گزارش پات، طی حکمی از طرف دکتر رضا نامنی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، سرکار خانم زهرا زارعی به عنوان مدیر کل منابع انسانی، نوسازی و پشتیبانی این سازمان منصوب شد.

در بخشی از این حکم آمده است؛
نظر به مراتب تعهد ، شایستگی و تجارب ارزشمند سرکار عالی ، به موجب این ابلاغ به عنوان مدیر کل منابع انسانی، نوسازی و پشتیبانی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران تعیین و منصوب میشوید.

شایسته است، با استفاده از کلیه ظرفیت‌های سازمان و بهره گیری از همکاری کامل نیروهای متعهد، متخصص و پرتلاش آن مجموعه نسبت به اجرای وظایف محوله از جمله: بررسی وانجام اقدامات لازم به منظور اصلاح ساختار سازمانی ، اهداف و شرح وظایف و مهندسی ماموریتها، نظارت بر اجرای قوانین و مقررات اداری و استخدامی، سازماندهی و بهبود فرایندها، جذب، نگهداری و بهسازی نیروی انسانی، تهیه و تدوین دستور العمل های مرتبط با نیروی انسانی به منظور اجرای دقیق و صحیح مقررات ، تنظیم دستورالعمل های مرتبط با بهبود وضعیت رفاهی کارکنان، توسعه و گسترش فعالیت‌های فرهنگی، ورزشی، اجتماعی، بهداشتی و قرارداد های تکمیلی، ثبت و ضبط و حفظ و نگهداری اسناد و مدارک اداری و پرسنلی اقدام نمایید.
از درگاه خداوند سبحان دوام توفیقات سرکار عالی را مسالت مینمایم .

رضا نامنی
معاون توسعه مدیریت و منابع
تعداد مشاهده خبر3387 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :3 :4
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal